Ένας λάβρος Βασίλης Καμπίτσης στη συνέντευξή του στην εφημερίδα ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

Επιμένουν να τραβούν το χαλί κάτω από τα πόδια του νέου αντιδημάρχου ;
Θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος Κεφαλονιάς στις επόμενες εκλογές;


Τα βασικά σημεία της συνέντευξης του Βασίλη Καμπίτση όπως τα παρουσίασε η εφημερίδα:

✓ Είχαμε συναντηθεί με τον Σ. Σολώμό και τον Ν. Παπαδάτο στην αρχή της θητείας της δημοτικής αρχής συμφωνώντας να κάνουμε από ένα χρόνο περίπου ο καθένας ως αντιδήμαρχοι. Ο Σ. Σολωμός αθέτησε τη συμφωνία κυρίων και γαντζώθηκε στην εξουσία.

✓ Αν αμφισβητεί την παραπάνω συμφωνία ο προηγούμενος αντιδήμαρχος τότε είναι Μέγας ψεύτης.

✓ Δεν θα είμαι υποψήφιος βουλευτής με τους Ανεξάρτητους Έλληνες, αλλά αν  ο Πάνος Καμμένος κατεβάσει δημοτικό ψηφοδέλτιο στην Κεφαλονιά μπορεί να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος όλου του νησιού! 

Δεν παρέλαβα φακέλους με τα πεπραγμένα, τις εκκρεμότητες, τα έργα που είναι στη μέση, ούτε το υλικό που ανήκει στη δημοτική ενότητα.

Δεν μου έδωσαν ούτε καν το κλειδί του δημοτικού κτιρίου και δεν μπορώ να ασκήσω τα καθήκοντά μου. Το κλειδί το έχει ο πρόεδρος Τ.Σ Πόρου Νώντας Κουστουμπάρδης.

✓ Ο χρόνος θα δείξει αν όλα αυτά γίνονται εσκεμμένα για να μην μπορώ να εκτελέσω τα καθήκοντά μου. Αν συμβαίνει αυτό, τότε είναι σαμποτάζ και θα το καταγγείλω.

✓ Ο Σολωμός μάζευε υπογραφές από φορείς τις περιοχής για να αποδείξει ότι είμαι ακατάλληλος για αντιδήμαρχος. Μικροπρεπής πράξη η συλλογή υπογραφών από το Σ. Σολωμό για να διατηρήσει τη θέση του.

✓ Θέλω ο Πόρος και η Σκάλα να τρώνε με χρυσά κουτάλια!

✓ Παίρνουν τα μηχανήματα από τη δημοτική ενότητα και τα πάνε αλλού!

✓ Καταγγέλλω το κατεστημένο του Αργοστολίου!


Σε επόμενη ανάρτηση θα αναλύσουμε ορισμένες από τις δηλώσεις του αντιδημάρχου που φανερώνουν ότι χωρίς αμφιβολία κάτι δεν πάει καθόλου καλά στην περιοχή μας...

Σχόλια