Απίστευτο: Ακραίος τοπικισμός από το βουλευτή Ζακύνθου Σταύρο Κοντονή.

Δύο βουλευτικές έδρες απέκτησε ξαφνικά η Κεφαλονιά!!! Άστοχη και άκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ζακύνθου Σ. Κοντονή για την ακτοπλοΐα της Κεφαλονιάς.


Ο Σταύρος Κοντονής λέει ότι είναι παράνομη η δρομολόγηση του ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ στις γραμμές της Κεφαλονιάς!!! Να υποθέσουμε ότι το προτιμά στις γραμμές της Ζακύνθου;

Ότι θυμάται χαίρεται: ''Αρνητικό προηγούμενο'' η δρομολόγηση και του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ. Έχει και άποψη για τη γραμμή του ΣΤΡΙΝΤΖΗ δέκα χρόνια πριν!!! Ποιος τον ενημέρωσε αλήθεια και έχει αντικειμενική άποψη;

Κατά τον βουλευτή Ζακύνθου οι Κεφαλονίτες έπρεπε να πηγαίνουν ακόμα με το παλιό καΐκι του Φόρτε στην Κυλλήνη... Αυτό καταλαβαίνουμε, αφού θεωρεί ως "αρνητικό προηγούμενο" τη δρομολόγηση πλοίων στην Κεφαλονιά, που είναι ποιοτικά τουλάχιστον ισάξια με αυτά της Κοινοπραξίας...


Αλλεργία στον ανταγωνισμό έχει; Τον προτρέπουμε να βγάλει ανακοίνωση ότι κακώς δρομολογήθηκε και το ΑΙΝΟΣ πριν 30 χρόνια... ειδικά αυτό δεν είχε πιστοποιητικά ασφαλείας. Για να μην πούμε για το ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ και το ΜΑΝΑ ΒΑΡΒΑΡΑ...

Δεν μπορούσε να περιμένει λίγες μέρες ακόμα τουλάχιστον ο αξιότιμος βουλευτής Ζακύνθου; Υιοθέτησε φωτοτυπικά όλες τις πρόσφατες καταγγελίες της IONIAN FERRIES. 

Η μεν Κοινοπραξία Πλοίων Ζακύνθου-Κεφαλονιάς καλά κάνει και προασπίζει αυτό που θεωρεί συμφέρον της με κάθε μέσο.

Ο δε βουλευτής εξυπηρετεί όμως το γενικό δημόσιο συμφέρον και δεν πρέπει να εμπλέκεται σε τέτοιες διαδικασίες, ειδικά όταν δεν αφορούν τις συγκοινωνίες της βουλευτικής του έδρας. Ο βουλευτής με την ερώτησή του στον Υπουργό εξειδικεύει και απομονώνει σημασιολογικά μέχρι... αηδίας την έννοια του δημοσίου συμφέροντος.

Θα είναι κίνηση προς το δημόσιο συμφέρον να αποδρομολογηθεί μέσα στο καλοκαίρι το νέο πλοίο; Αν το έλεγαν αυτό για τη Ζάκυνθο θα συμφωνούσε  ο κ. Κοντονής ή θα φώναζε στη βουλή για τα προβλήματα της ακτοπλοΐας στο νησί του, λέγοντας ότι οι πολίτες είναι αποκλεισμένοι και δεν μπορούν να φύγουν; 

Δεν ασχολείται καλύτερα ο βουλευτής Ζακύνθου με τα προβλήματα της ακτοπλοΐας στη Ζάκυνθο ή εκεί θεωρεί ότι τα έχουν λύσει όλα τα προβλήματά τους; Μόλις λίγες μέρες πριν οι φορείς της Ζακύνθου ζητούσαν καλύτερα και πιο σύγχρονα πλοία στη δική τους γραμμή (σύνδεσμος). Η Κεφαλονιά δεν έχει αυτό το δικαίωμα ή διαφωνεί με τους φορείς του νησιού του ο κ. Κοντονής;

Αλήθεια, τόσα χρόνια με βάση το λόγο απόστασης-τιμής, ποια γραμμή προσέφερε συγκριτικά καλύτερες τιμές για τον καταναλωτή; Η γραμμή Πόρου-Κυλλήνης με τον ανταγωνισμό ή η γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης με το μονοπώλιο;

Ο ίδιος ο βουλευτής Ζακύνθου είχε ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα (σύνδεσμος) και στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του έκανε το καθήκον του για την προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος. Πως όμως θεωρεί ότι θα προσφερθούν καλύτερες τιμές στους πολίτες που ταξιδεύουν; Με ανταγωνισμό ή με μονοπώλιο;

Αν όντως έχει στοιχεία ή έχει πειστεί ότι κακώς το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ δρομολογήθηκε, θα έπρεπε να έχει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση προς το συμφέρον των πολιτών. Να λυθούν τα όποια προβλήματα και οι εκκρεμότητες, να εκδοθούν οι απαραίτητες άδειες αν λείπουν, για να εκτελεί το ταχύτερο δυνατόν δρομολόγια το πλοίο, χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα.

Όχι όμως να φθάνει να λέει ότι τόσα χρόνια κακώς είχε δρομολογηθεί όποιο πλοίο δεν ήταν Ζακυνθινών συμφερόντων στις γραμμές της Κεφαλονιάς... Με τέτοιες τοποθετήσεις χάνει και το όποιο δίκιο θα μπορούσε να έχει ο βουλευτής Ζακύνθου.

Το χειρότερο; Ο κ. Κοντονής ρίχνει το σπόρο του κακώς νοούμενου τοπικισμού και της νοοτροπίας "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" ανάμεσα σε δυο νησιά που, έτσι κι αλλιώς πρέπει, αλλά έχουν και συμφέρον να συνεργάζονται. Όχι να προσπαθεί το ένα να επωφεληθεί από τη μιζέρια του άλλου.

Τουλάχιστον να ξέρει ότι οι Κεφαλονίτες την Κοινοπραξία Πλοίων Ζακύνθου-Κεφαλονιάς την υποδέχθηκαν θερμά, την στήριξαν και ποτέ δεν την είδαν ως "εισβολή" Ζακυνθινών ή εξωγήινων στο νησί τους... Μακριά από την Κεφαλονιά τέτοιες νοοτροπίες.

epistolh_kontonh
epistolh_kontonh2

Σχόλια