Αρχίζουν να έρχονται ειδήσεις από το ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

Μάλλον στη γραμμή του Πόρου θα μπει το πλοίο.

Στόχος να κάνει το Πόρος-Κυλλήνη σε περίπου 1 ώρα και 10 λεπτά! 

Χρόνος-ρεκόρ για τη γραμμή αν το καταφέρει το νέο πλοίο που μπορεί να φτάσει τους 21 κόμβους.

Έστω σε συνθήκες μεγάλης κρίσης, το λιμάνι του Πόρου αργά αλλά σταθερά αναβαθμίζει τον κρίσιμο συγκοινωνιακό του ρόλο στο νότιο Ιόνιο. Πρέπει αυτό να το αξιοποιήσει η τοπική κοινωνία σε αναπτυξιακό επίπεδο. Όπως σας έχουμε υποσχεθεί θα κάνουμε ειδικές αναρτήσεις για τις θαλάσσιες και οδικές μεταφορές στο νότιο Ιόνιο.

Το «Νήσος Κεφαλονιά» φέρνει πιο κοντά τη Κεφαλονιά με την υπόλοιπη Ελλάδα
Με πυρετώδεις ρυθμούς δουλεύουν τα τελευταία 24ωρα οι άνθρωποι της «Kefalonian Lines». Επεξεργάζονται όλα τα δεδομένα ώστε να εξυπηρετούν με το πιο αποτελεσματικό τρόπο και τους πλέον απαιτητικούς επιβάτες. Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν αρχίσει να διαρρέονται, στόχος της νέας εταιρίας είναι το καράβι που τελικά θα μπει στη γραμμή Πόρος – Κυλλήνη, να κάνει τη διαδρομή σε μόνο μία ώρα και 7 λεπτά!  Χρόνος ρεκόρ αν αναλογιστεί κανείς ότι σήμερα το συγκεκριμένο δρομολόγιο γίνεται σε περίπου δύο ώρες (κάτι λιγότερο). Στέλεχος της νέας εταιρίας έλεγε χαρακτηριστικά στο e-kefalonia.net, «θα φέρουμε πιο κοντά τη Κεφαλονιά με την Ηπειρωτική Ελλάδα. Στόχος μας είναι οι ταξιδιώτες να ταξιδεύουν στην ώρα τους χωρίς καθυστερήσεις».
Στο μεταξύ, ο εκπρόσωπος της νέας Κεφαλλονίτικης ακτοπλοϊκής εταιρίας Διονύσης Λυκούδης μιλώντας στον «Ionian Galaxy» και στον δημοσιογράφο Σάκη Βούτο αποκάλυψε ότι η ονομασία του πλέον αγαπημένου καραβιού στη συνείδηση των Κεφαλλονιτών θα αλλάξει.  «ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» θα λέγεται πλέον και κατά πάσα πιθανότητα θα εκτελεί δρομολόγια από το λιμάνι του Πόρου.
Παράγοντες της ναυσιπλοΐας και πράκτορες έλεγαν χθες το νησί μας ότι επιτέλους θα έχουμε και πάλι συνθήκες ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα του νότιου Ιονίου και όχι κατεστημένα μονοπώλια.



Σχόλια